Sunday 2 June 2013

Set Hamil Shaklee

Apa yang istimewa sangat dengan set kehamilan Shaklee ni? Pastinya istimewa kerana ia terdiri dari nutrisi lengkap keperluan ibu hamil. Maklumlah, semua tahu ibu hamil ibarat 'makan untuk 2 orang' tapi bukan bermakna makan nasi 2 pinggan. Sebaliknya keperluan nutrisi ibu hamil lebih tinggi berbanding orang lain.

Justeru, ibu mengandung harus mengambil vitamin tambahan sesuai dengan keperluan nutrisi yang meningkat, bukan saja untuk tumbesaran bayi yang sempurna, malah juga kesihatan optimum semasa kehamilan, dan juga mengelakkan risiko komplikasi sewaktu proses bersalin.

Nutrisi yang disediakan oleh kami untuk ibu hamil, dari rangkaian suplemen Shaklee:

1. Vitalea - Multivitamin yang tebaik dengan zat besi.  Ia membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah..Jika ibu-ibu mengambil vitalea,tidak perlu lagi mengambil obimin okay..

2. B-complex - Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuklah asid folic.  Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel-sel darah merah di dalam badan.  Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural.

3. Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat.  Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.

4.Ostematrix - Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. Ostematrix  mengandungi bukan sahaja kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D..Vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan tulang dan kerangka. Pengambilan OSTEMATRIX juga untuk menguatkan dan pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat.  Pengambilannya juga boleh mengurangkan sakit pinggang , sakit belakang , kebas-kebas atau cramp.

5. ESP - Ia adalah minuman protein yang mengandungi banyak kelebihan kepada ibu dan anak yang dikandung. Ia penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh.  Ia penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Disamping MEMBERI TENAGA pada ibu, ESP mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu mengandung itu sendiri.

6. Omega Guard - Omega Guard mengandungi 1000mg asid lemak Omega 3 yang termasuk di dalamnya DHA dan EPA yang mana ia boleh menggalakkan perkembangan otak, sistem saraf dan fungsi mata bayi



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgnntIMkEW-DBoNesMGvU13F7XSe5zwXTRLBHXFdoRFtxhP1kOyUcR3iI6GtfV8TYiwXa_9_EZlzwPo-r8T2rzzJDjDKDyzJ7cj_a9n_eA7hqFd3O7emphYNv89rNlW1Q8kjcz5lYwWtL8/s1600/Set+Hamil+Shaklee+lengkap.jpg

Set asas untuk trimester pertama terdiri dari:
  • Vitalea
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
 Set asas untuk trimester 2 & 3 terdiri dari:
  • Vitalea
  • B-Complex
  • Vitamin C
  • Ostematrix
  • Omega Guard
Manakala untuk mana-mana trimester anda boleh mengambil ESP (Energizing Soy Protein) sebagai tambahan, bekalan protein lengkap untuk kehamilan.

Untuk Info & Order. 
 Siti Nasuha 
Shaklee Independent Distributor ID 954 311
 Facebook : Ibu Adamalishauni 
WhatsApp / SMS : 012 339 4504 
Blog : adamalishauni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...