Monday 7 October 2013

Shape Up Set Program


Shape-Up Set Shaklee terdiri daripada:
  1. Cinch Shake Mix (Chocolate,Cafe Latte,Vanila)
  2. Cinch Energy Tea Mix
  3. Lecithin
  4. Herb-Lax

Cinch Shake Mix

Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan. Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine yang berfungsi untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan. Cinch Shake Mix terdapat dalam perisa chocolate, vanilla dan cafe latte. Saya pernah minum perisa cafe latte & rasanya memang cukup sedap. Saya selalunya akan tambah 1 scoop ESP ke dalam cinch shake saya. Memang kenyang dari pagi sampai tengah hari :)

Cinch Energy Tea Mix

Ia memberi anda tenaga semulajadi dan rasa yang selesa. Diperbuat daripada campuran teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha. Cinch Energy Tea Mix merupakan perangsang dan pembekal tenaga semulajadi dan selamat. Ditambah dengan Taurina, ianya dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Cinch Energy Tea Mix juga merupakan pilhan terbaik untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh. 

Lecithin

Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu. Fungsi utama Lecithin adalah untuk memecahkan lemak dan kolesterol.  

Herblax
   
Ia mengandungi 9 herba semulajadi: alfalfa leaves,senna leaves,anise seed,blue malva flower,buckhorn bark,licorice root,rhubarb root,fennel seed dan culver's root. Herblax merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Selain itu, Herblax juga membantu masalah sembelit dan tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement). Selalunya lepas makan Herblax ini, kita akan rasa mahu membuang keesokan paginya. Memang pembuangan SANGAT LANCAR. Orang yang susah nak membuang bolehla mencuba herblax ini.



Kebaikan Shape-Up Set Shaklee:
  1. Badan yang langsing dan rapi
  2. Nampak lebih anggun
  3. Rasa unggul
  4. Rasa lebih bertenaga
  5. Meningkatkan keyakinan diri
  6. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh

Pilihan lain:

Untuk membakar lemak, anda juga boleh menggantikan Lecithin denganOmega Guard. Omega Guard adalah sejenis minyak ikan yang bukan sahaja boleh membakar lemak bahkan juga bagus untuk perkembangan otak.

Untuk detoks,selain Herblax anda juga boleh menggantikannya dengan Alfalfa yang mempunyai 1001  kebaikan. Anda juga boleh menggantikan Cinch Shake dengan ESP. Selain mengenyangkan, ESP juga bagus untuk kulit,rambut & sebagainya. 




Untuk Info & Order. 
Nas 
Shaklee Independent Distributor ID 954311 
Facebook : Ibu Adamalishauni 
WhatsApp / SMS : 012 339 4504 
Blog : adamalishauni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...