Wednesday 16 July 2014

Bajet Kecik Nak Kurus dengan Shaklee

Anda yang nak Kurus tapi BAJET KECIK. Saya suggestkan Lecithin dan Herblax. Sangat murah dan berkesan, dah terbukti. Kalau anda betul-betul nak kurus, anda kena tahu cara yang betul. Barulah nampak kesannya. Ada orang tu nak kurus, tapi makan nasik berpinggan-pinggan, just nak harap kat suplemen semata-mata pun tak boleh jugak ye.

Selain jaga pemakanan, kenalah buat aktiviti yang membakar kalori lebih skit..Program Berjalan Kaki 10,000 langkah yang dipromosi oleh Kementerian Kesihatan merupakan salah satu cara untuk kita kekal sihat dan cergas. Banyakkan minum air masak sekurang-kurang 2Liter sehari jugak. Supplement memerlukan kite minum air masak yang banyak untuk proses dalam badan. 



KEBAIKAN LECITHIN


Memecahkan lemak sebagai pelarut untuk kolestrol. Bila cerita bab pecahkan lemak ini memang ramai orang teruja sebab lemak-lemak degil ini lama-lama terkumpul akan membawa pelbagai masalah kesihatan!!

KEBAIKAN HERB-LAX


Herb-Lax dikenali sebagai julap lembut dan ianya bertindak lembut pada badan. Mengandungi 9 herba dan berfungsi membersihkan kolon dan juga toksin dalam badan.


Antara TESTIMONI pengguanaan Lecithin + Herblax.







Pembelian atas talian SECARA TERUS  -----> KLIK SINI YE!!


Untuk Info & Order. 
Nas Shaklee Independent Distributor ID 954311 
Facebook : Ibu Adamalishauni 
WhatsApp / SMS : 012 339 4504 
Blog : adamalishauni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...