Monday 30 June 2014

Kekal Bertenaga dengan Performance Drink


Bila kita bekerja atau jenis kuat bersukan, selalunya badan kita hilang nutrisi-nutrisi penting yang badan kita perlukan. Performance Drink Shaklee merupakan minuman pilihan paling ideal yang berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air jadi ianya dapat membekalkan tenaga untuk kegiatan harian kita seharian.
performance
Tahukah anda, Performance Drink ini telah diamalkan oleh ramai athlete sukan..antaranya Eli Bremer. Siapa Eli Bremer ni? rujuk sini ye Eli Bremer
Beliau mengatakan ” Saya telah menggunakan pelbagai produk Shaklee semenjak sekolah menengah kerana saya tahu ianya asli dan membantu saya beraksi pada tahap terbaik.”
Walaupun kita bukan ahli sukan, tapi kerja yang berat dan memerlukan tenaga yang tinggi meyebabkan kita mudah letih. Jadi dengan mengamalkan minum Performance setiap hari, badan kita kekal bertenaga. Masa puasa sangat-sangat digalakkan untuk minum selepas sahur .Performance Drink juga sangat sesuai untuk minum setiap hari sebab ianya jauh lebih baik dari minuman isotonik yang bergas dan tinggi kandungan gula. 
PD info

Khasiat Performance Drink:

1. Pilihan ekslusif untuk tenaga yang berpanjangan
2. Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu cegah penyahidratan
3. Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar

Mari lihat Testimoni pengguna Performance Drink 


testi pd 1
testi pd

Untuk Info & Order. 
Nas 
Shaklee Independent Distributor ID 954311 
Facebook : Ibu Adamalishauni 
WhatsApp / SMS : 012 339 4504 
Blog : adamalishauni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...