Wednesday 25 June 2014

Phytocol-ST menurunkan Kadar Kolestrol


Shaklee dengan bangganya telah melancarkan satu lagi PRODUK TERBAIK yg berasaskan 100% bahan semulajadi khusus untuk kesihatan anda! Kali ini ia adalahPHYTOCOL-ST. Ia berfungsi untuk menurunkan paras kolesterol; tanpa mengira faktor usia.




APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?

  • Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'. Rujuk sini untuk baca tentang phytosterols.
  • Penagmbilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
  • Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
  • Dijamin halal, selamat & berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.



MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?

Sebab ia akan memberikan hasil yg lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan yg lazat & kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.




DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?

Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjayamenurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! Dan, oh ye... beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain tau, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun.

Jom tengok result Ethan ni:





Jom turunkan paras kolesterol kita sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai salur jantung kita 'tersumbat' dan stroke datang menyerang baru nak bertindak! Itu sudah terlambat!


Pembelian atas talian SECARA TERUS  -----> KLIK SINI YE!!


Untuk Info & Order. 
Nas Shaklee Independent Distributor ID 954311 
Facebook : Ibu Adamalishauni 
WhatsApp / SMS : 012 339 4504 Blog : adamalishauni.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...