Saturday 27 April 2013

RAWATAN ALTERNATIF ATASI KANSER, LAWAN KANSER & SEMBUHKAN KANSER


VITAMIN SHAKLEE PENYEMBUH KANSER, LAWAN KANSER DAN CEGAH KANSER

Suplemen/Vitamin Shaklee telah dikaji bagi mengenalpasti fungsi maksimumnya bagi penyembuhan kanser, melawan kanser dan mencegah kanser . Dan hasilnya,terbukti di negara-negara barat.  Bukan kata ikut orang barat tapi perkara baik, kita ikut dan aplikasikan dengan nilai budaya kita?  Betul tak?

Hasil kajian oleh laman web di atas, Vitamin Shaklee terbukti memberi peranan yang sangat baik terhadap penyembuhan kanser, melawan kanser atau mencegah kanser.  Sekali lagi membuktikan bahawa vitamin/suplemen Shaklee bukan seperti sebarang ubat dadah yang hanya mengurangkan sakit dan kemudian ia datang lagi.

Jika anda merupakan pesakit kanser (tak kisahlah kanser darah, payudara, prostat dan sebagainya) harus cuba vitamin/suplemen Shaklee seperti berikut:






Alfalfa – Kanser tidak akan merebak atau membesar dengan melata di dalam tubuh yang tinggi alkalin.  Kebanyakan penduduk Amerika mempunyai badan yang berasid.  Dengan mengamalkan  30 hingga 40 biji Alfalfa Shaklee setiap hari boleh menjadikan PH tubuh manusia lebih beralkali.  Secara tidak langsung dan perlahan-lahan dan berkemungkinan besar menghentikan penyebaran sel kanser.








NutriFeron— Ini adalah produk unik Shaklee kerana ianya meningkatkan interferon semulajadi yang mampu dihasilkan oleh tubuh badan.  Terdapat juga interferon sintetik di pasaran yang terbukti bagus tetapi ada kesan sampingannya, harap sanggup hadapi ye (malah sangatlah mahal).  Nutriferon Shaklee berfungsi untuk menghentikan tumor. www.investinyourhealth.com juga punyai testimoni hebat atas kesan nutriferon kepada pesakit Hepatitis C serta 4 penyakit lain.  Nutriferon Shaklee bertindak sebagai pelindung sel imunisasi badan.









Carotomax— Kapsul lembut yang mengandungi set karotenoids termasuk beta kerotene, lycopene dan lain-lain.  Tisu membran mukos (lebih kepada tisu pada paru-paru) memerlukan banyak karetonoids.  Carotomax Shaklee mampu menyembuhkan tisu yang rosak.  Menurut www.investinyourhealth.com , pengkajinya telah banyak menemukan penyembuhan yang menakjubkan dengan pengambilan 10 biji carotomax sehari ke atas penghidap ulser, tisu rosak di dalam perut dan wanita dengan masalah pre kanser pangkal rahim. 












Vita C—Dengan pengambilan 10,000 mg = 20 biji vitamin C Shaklee setiap hari menunjukkan kesan positif dramatik melawan kanser seperti yang dilaporkan oleh Linus Pauling Clinic.  Vita C menstimulasi produksi sel darah putih dan tubuh yang mempunyai lebih kandungan vitamin c mempunyai peluang membentuk semula sel tanpa mutasi.  Bukankah kanser adalah kerana kegagalan imunisasi badan melawan pembiakannya?  














Soy Protein—Menyingkirkan lemak haiwan adalah penting dan menggunakan lemak sayuran yang lebih mudah dihadam serta tiada kesan sampingan antibiotik yang menyumbang kepada penyakit.  Bukankah itu lebih baik serta harus diingat, Protein ESP Shaklee adalah sumber tenaga terbaik dan membantu dalam penghasilan semula sel-sel yang sihat.












Herb Lax—Dadah memberikan kesan tidak elok kepada usus besar mahupun usus kecil kerana ianya memperlahankan proses menyingkirkan bahan buangan sistem badan.  Sedangkan menyingkirkan toksin adalah perkara pertama yang penting dalam apa-apa usaha penyembuhan dan sudah semestinya Herb-Lax Shaklee yang bebas dadah ini, sangat membantu dalam usaha detox. 












Performance Drink —Hidrasi badan amat penting, bayangkan walaupun hanya 1%  badan kita (yang sihat tanpa penyakit) dehidrasi boleh memberi kesan kepada keupayaan mental dan tahap kecergasan. Pada waktu kita sedang melawan penyakit, kita mesti kekal hidrasi dan memerlukan air minuman bersih yang sanagat banyak. Dan dengan menambahkan Performance Drink Shaklee ini, kita telah menambah mineral penting dalam usaha penyembuhan penyakit. 







Vivix - Resveratrol Tonik Vivix Shaklee yang memang terbukti memudakan sel-sel tubuh yang juga beerti memberikan impak positif terhadap sel-sel tumor untuk tidak membiak kerana keupayaan sel tubuh memproduksi yang baru serta mengubah DNA dengan melambatkan penuaannya.




Seperti kata orang-orang tua, kesihatan adalah kekayaan kerana apabila kita sihat, pelbagai aktiviti untuk diri sendiri, keluarga, agama,  bangsa, atau negara boleh kita lakukan.  Jadi utamakanlah kesihatan kita dan keluarga.  Peluang dan usaha terbuka luas, tinggal kita yang mengusahakan dan dengan RahmatNYA jua yang menentukan.

http://pesonaasli.blogspot.com

http://pesonaasli.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...