Tuesday 16 April 2013

Shaklee Set



 SET A = KESIHATAN OPTIMUM

Set A ialah set asas untuk kesihatan tubuh badan. Semua orang dewasa, remaja serta warga emas sesuai untuk menggunakan set ini yang terdiri dari Vitalea, B Complex dan Vita-C. Cukup untuk 4 bulan.

SET B = IBU MENYUSU/ BREASTFEEDING

Walaupun set B adalah set penyusuan, namun ia sesuai untuk setiap golongan kerana kebaikan alfalfa yang terkandung dalam set ini adalah sangat banyak (selain penggalak susu). Set penyusuan ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Vita C dan Alfalfa. Cukup untuk 4 bulan.

SET C = IBU BERPANTANG/ PEMBEDAHAN/ CONFINEMENT

Set bersalin dan berpantang, khas untuk ibu-ibu yang mementingkan kecergasan untuk menguruskan bayi, mengelakkan meroyan, memulihkan luka serta sesuai untuk penyusuan. Set ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Vita C dan Zinc. Cukup untuk 4 bulan.

SET D = DERMATOLOGY (KECANTIKAN KULIT/ KESUBURAN)

Set penjagaan kulit wajah khas buat mereka yang mengalami masalah kulit. Ia juga adalah set antioksidan bagi mencegah kanser serta kesihatan tubuh badan secara umumnya. Set D terdiri dari B Complex, Vita C dan Vita E. Cukup untuk 4 bulan.

SET B1 = BREASTFEEDING + OSTEMATRIX

Set B1 adalah set penyusuan namun ditambah dengan Ostematrix untuk bekalan kalsium. Walaupun set B adalah set penyusuan, namun ia sesuai untuk setiap golongan kerana kebaikan alfalfa yang terkandung dalam set ini adalah sangat banyak (selain penggalak susu). Set penyusuan ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Vita C, Alfalfa dan Ostematrix. Cukup untuk 4 bulan.

SET E = (SET C + Breastfeeding + Kalsium)

Set E adalah gabungan SET B1 dan SET C. Set penyusuan, berpantang namun ditambah dengan Ostematrix untuk bekalan kalsium. Selain merawat luka bersalin, ia membantu dalam proses penyusuan dan membekalkan kalsium yang cukup untuk tubuh ibu.Pakej lengkap untuk ibu menyusu dan bersalin. Set ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Vita C, Alfalfa, Zinc Compex dan Ostematrix. Cukup untuk 4 bulan.

 SET F = FEMININ (BASIC)

Lumrah bagi wanita mengalami pelbagai masalah kewanitaan. Set feminin ini boleh membantu anda mengatasi masalah seperti keputihan, sakit urat dan sendi, keradangan dan sebagainya. Set F terdiri dari Vita E dan Alfalfa. Cukup untuk 4 bulan.

SET F1 = FEMININ 1

Tambahan GLA COmplex untuk mengawal hormon estrogen dan testostron, memperbaiki simptom PMS, seperti kesakitan, mood swing, water retention dan sakit payudara.


SET G = RESDUNG/ ALLERGY/ ECZEMA/ ASTHMA
SET G1 (LOW BUDGET)

Set untuk mereka yang bermasalah elergi, resdung, asma, gegata, ekzema dan alahan. Ia mengandungi B complex, Vita C dan Alfalfa dan GLA Complex.

SET G = RESDUNG/ ALLERGY/ ECZEMA/ ASTHMA
SET G2 (MEDIUM BUDGET)

Set untuk mereka yang bermasalah elergi, resdung, asma, gegata, ekzema dan alahan. Ia mengandungi Mealshakes, Alfalfa dan GLA Complex.

SET G = RESDUNG/ ALLERGY/ ECZEMA/ ASTHMA
SET G3 (EXTRA BUDGET)

Set untuk mereka yang bermasalah elergi, resdung, asma, gegata, ekzema dan alahan. Ia mengandungi Zinc complex, Vita C dan Alfalfa dan GLA Complex, dan Energizing Soy Protein.

SET H = IMMUNE BOOST SET (SISTEM PERTAHANAN BADAN)
> 
NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. Mempunyai daya kebolehan yang mendorong kepada pengeluaran semulajadi nutrifeon tubuh. Formulanya dianggap semulajadi, selamat tulin, dan berkesan. Penemuaan dan innovasi yang telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi. Sesuai utuk kukuhkan imun badan, melawan kanser dan tumor, influenza, stress, kelesuan, melambatkan penuaan, jangkitan Hepatitis B & C dan sebagainya.

 SET J = SET IBU MENGANDUNG (TRIMESTER I)

Set J1 adalah gabungan Set A Kesihatan Optimum dan kalsium. Set ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Ostematrix dan Vitamin C. Cukup trimester I kandungan.

 SET J = SET IBU MENGANDUNG (TRIMESTER II & III)

Susulan pengambilan vitamin yang lengkap untuk ibu mengandung termasuk Omega Guard untuk kandungan DHA dan EPA yang baik untuk perkembangan otak bayi. Set terdiri daripada Vitalea, B Complex, Ostematrix, Omega Guard dan Vitamin C. Cukup untuk pengambilan selama 4 bulan.

SET TRIPLE M (3M)

Mengandungi Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, Vitamin C, Kalsium, Alfalfa dan ESP.
Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan.

SET MIGHTY 3 GEMS

Terdiri daripada 3 produk iaitu Mealshake (perasa French Vanilla), Energizing Soy Protein atau ESP (perasa Vanilla) dan Performance Drink atau PD (perasa oren). Berfungsi  membekalkan zat galian, vitamin, tenaga dan mengekalkan bendalir dalam badan. Ketiga-tiga produk ini berperanan membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cerdas.

FAMILY WELLNES

Shaklee Family Wellness terdiri daripada 4 Supplemen asas & vitamin ini paling popular dalam set penjagaan kesihatan Shaklee! Ia terdiri daripada Vitalea, Vitamin C, B Complex dan Energizing Soy Protein (ESP). Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh untuk seisi keluarga. Untuk rasa lebih bertenaga, meningkatkan system imun anda dan membekalkan kesihatan kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

SET KESIHATAN TULANG

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.Manakala Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.

 SET KANAK-KANAK

Meal Shakes adalah hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
  • Sarapan segera yang berkhasiat
  • Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
  • Hidangan segera untuk para atlet
  • Kudapan menarik pada bila-bila masa
  • Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
Manakala Vita-Lea Chewable for Children
  • Membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu
  • Sumber kalsium pembina tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Bekalan harian untuk vitamin B
SET ANTI AGING (ANTI PENUAAN)

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Manakala Vivix kaya dengan Polifenol yang merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

SET SISTEM PENGHADAMAN

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Halia pula merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

 SET KURUSKAN BADAN 

Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Boleh digandingkan dengan Cinch Energy Tea Mix.

SET SUPER DETOX SHAKLEE

Membantu menyingkirkan toksin merbahaya dari badan
Membantu meningkatkan kesihatan hati
Meningkatkan seri wajah
Meningkatkan sistem imun terhadap jangkitan badan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...